Kokiskashop.sk

Kokiskashop.cz vznikol už v roku 2008, kedy sa z eshopu založeného pre zábavu stal zo dňa na deň rastúci obchod. Jeden deň sa vtedy poslalo 6 zásielok a druhý deň už bolo nutné poslať zásielok 60. Zo začiatku amatérsky prístup sa zmenil na profesionálny. Nezaspávame však na vavrínoch a stále sa snažíme zlepšovať, aby sme zákazníkom poskytovali čo najlepšie služby. Ako spomienka na naše začiatky stále zostáva vrelý a ľudský prístup, ktorý udržiavame nielen vo firme, ale predovšetkým pri komunikácii so zákazníkmi.

  • 99% tovaru skladom a expedícia do dvoch dní
  • telefonická linka od 9:00 - 16:00 hodín od pondelka do piatka
  • na linke sa môžete opýtať našich operátoriek na čokoľvek – vždy budete hovoriť so živým človekom, nie s automatom
  • široký sortiment na jednom mieste
    ...v súčasnej dobe u nás zakúpite potrebné aj dekoračné predmety pre dom a záhradu, na svoje si u nás prídu aj rodiny s deťmi, pre ktoré máme široký výber hračiek. V kategórii šport sú potreby a náčinie takmer pre všetky druhy športov a v kategórii voľný čas nájdete vybrané produkty, s ktorými si užijete veľa zábavy. Stále hľadáme nových dodávateľov, aby sme tento sortiment ešte rozšírili.
  • On-line rýchle platby
    ako rozšírenie služieb pre našich zákazníkov sme začali spolupracovať so spoločnosťou ComGate, ktorá sprostredkováva rýchle on-line platby. Platba je teda vzápätí u nás a urýchli sa tak expedícia tovaru.
 
 

Naša spoločnosť získala 25.5.2015 certifikát Česká kvalita od Asociácie pre elektronickú komerciu (APEK)

  • Predaj online produktov v súlade s európskym právom (dôveryhodný, overený a certifikovaný e-shop).
  • Transparentnosť pred, počas aj po samotnom nákupe.
  • Úplné a pravdivé informovanie spotrebiteľa o prevádzkovateľovi internetového obchodu
    (sídlo obchodníka, kontakty na zodpovedné osoby, apod.).
  • Úplné a pravdivé informovanie o tovare a cenách, vrátane všetkých poplatkov.
  • Akým spôsobom prebieha nákup
    (nákupný poriadok, obchodné podmienky).
  • Dôležité informácie o vybavení objednávky
    (spôsob dodávky, možnosti platenia, cena poštovného a balného).
  • Informácie o tom, ako prebieha reklamácia
    (reklamačný poriadok).
  • Komunikácia so zákazníkmi
    (odpovedá na e-maily, telefonáty, apod.).
  • Spĺňa zákonné požiadavky, dané najmä smernicami Európskeho parlamentu a Rady, Občianskym zákonníkom a ďalšími normami.

Ak máte akúkoľvek otázku

 
 
Načítanie
Načítam...