Kokiskashop.sk

Najčastejšie otázky a odpovede

Tu nájdete najčastejšie otázky našich zákazníkov.

Je nutné sa pri objednávaní tovaru registrovať?
+

Nie, pre nakupovanie sa nemusíte registrovať. Možnosť registrácie pre zákazníkov ale poskytujeme. Registrácia Vám prinesie mnoho výhod - výpis všetkých objednávok, reklamácií, pri objednaní tovaru už budete mať prednastavené fakturačné a doručovacie údaje. Do budúcnosti pripravujeme pre registrovaných zákazníkov vernostný program.

Ako odosielate tovar a kedy mi príde?
+

Tovar odosielame po naskladnení všetkých produktov v objednávke. V prípade produktov skladom expedujeme najčastejšie druhý deň od objednania.

Ak v nákupnom košíku zvolíte Slovenskú poštu, doba doručenia sa pohybuje od 5 do 7 pracovných dní od expedície. Spoločnosť Toptrans prepravuje nadrozmerné zásielky (napr. biliardové stoly) a doručuje do 3 pracovných dní od expedície. O odoslaní tovaru budete vždy informovaný na e-mail zadaný v objednávke. Platbu je nutné vykonať vždy v Eurách – buď na náš slovenský účet alebo priamo pri prevzatí zásielky, ak sa jedná o platbu na dobierku. Platba na dobierku je možná jedine pri Slovenskej pošte.

Je možné zaslať tovar aj do inej krajiny?
+

Áno. Tovar je možné zaslať do Maďarska a Poľska. Ak si želáte tovar zaslať do Maďarska, navštívte, prosím, naše webové stránky Kokiskashop.hu. V prípade zaslania tovaru do Poľska, využite náš poľský eshop Kokiskashop.pl.

Je možné si tovar niekde prehliadnuť?
+

Tovar je možné si prehliadnuť na našom výdajnom mieste v Karlových Varoch (iba na základe objednávky a predchádzajúcej dohody), ale nejedná sa o predvádzaciu miestnosť, tzn. tovar tu nie je vystavený. Z toho dôvodu odporúčame tovar objednať a ak Vám nebude vyhovovať, je možné ho do 14 dní vrátiť. Vrátenie do 14 dní platí aj v prípade osobných odberov.

Ešte mi neprišlo potvrdenie objednávky na e-mail.
+

Je možné, že potvrdzovací e-mail spadol do spamu (prosím, skontrolujte si spam vo Vašej schránke) alebo je nesprávne zadaný Váš e-mail v objednávke. Prosím, kontaktujte našu zákaznícku linku na telefónnom čísle +421 950 308 480, operátorka Vám pomôže.

V zásielke nebola faktúra?
+

Faktúra je súčasťou e-mailu o dokončení objednávky, rovnako ako číslo zásielky dopravcu, vďaka ktorému môžete svoju zásielku sledovať. Faktúra obsahuje elektronický podpis aj pečiatku, a je teda právoplatná aj pre účely účtovníctva.

Ako si mám tovar vyzdvihnúť na pošte, ak nemám auto a nemôžem uniesť ťažký balík (poštár raz zazvonil, a potom zanechal lístok)?
+

Odporúčame zatelefonovať na Vašu dodaciu poštu a požiadať o opätovné doručenie zásielky. Slovenská pošta je povinná Vám zásielku priviezť ešte raz.

Je možné zakúpiť tovar aj na splátky?
+

Nie, bohužiaľ, túto službu neponúkame

Ako dlho platí záruka na tovar?
+

Záruku na tovar poskytujeme podľa zákona v trvaní 2 rokov, na tovar zakúpený pre podnikateľské účely je táto záruka podľa zákona skrátená na 1 rok (zadaním IČ alebo DIČ do objednávky sa objednávka špecifikuje ako podnikateľská).

Aký je výrobca Vášho tovaru?
+

Výrobcov máme niekoľko, rovnako ako kategórií produktov. Šport, záhradné vybavenie, ratanový nábytok a hračky sú väčšinou od českých dodávateľov. Na ďalší tovar máme dodávateľa z Nemecka, ktorý má síce niektoré výrobné haly v Číne, napriek tomu však tovar musí spĺňať nemecké normy, a samozrejme normy EÚ.

Je možné sobotné doručenie?
+

Bohužiaľ, ani jeden z našich dopravcov sobotné doručenie neumožňuje.

Zaisťujete aj potlač záhradných stanov?
+

Bohužiaľ nie.

Tovar, o ktorý mám záujem nie je dostupný. Je možné zistiť, kedy bude?
+

Ak máte záujem o tovar, ktorý už na stránkach nie je zobrazený, znamená to, že je momentálne vypredaný. V niektorých prípadoch sa už tovar nevyrába a v budúcnosti skladom nebude. Takisto je však tovar, ktorý iba čaká na naskladnenie u dodávateľa. Odporúčame preto sledovať naše stránky.

Čo znamená, ak má produkt uvedenú dostupnosť „na dotaz”?
+

Jedná sa o tovar, ktorý už môže byť vypredaný alebo zostávajú posledné kusy, tento tovar Vám nemôžeme pred potvrdením objednávky garantovať. Z toho dôvodu odporúčame pred objednaním kontaktovať zákaznícku linku (+421 950 308 480), kde Vás informujeme, či je produkt skladom.

Poskytujete fotografie umývadiel, pri ktorých je každý kus originál?
+

Bohužiaľ nie, je nám to veľmi ľúto, ale z dôvodu vyťaženosti na našom sklade nie je možné každý kus fotografovať a zasielať zákazníkom na výber. Umývadlá sú skutočne každý kus originál, väčšina typov sa líši iba sfarbením a štruktúrou kameňa, ale umývadlá typu SAVONA, MERAN, TORTONA a FOSSIL sa výrazne medzi sebou líšia aj rozmermi a predovšetkým tvarom.

Pri zakúpení tohto umývadla si musíte uvedomiť, že kupujete unikátny kus, ktorý nikde inde ako u Vás doma neuvidíte.

Je možné nechať si objednaný tovar zaslať k určitému datu?
+

Áno, zásielku Vám môžeme zaslať k určitému datu, ale iba v dobe do 7 dní od objednania tovaru. Ak si želáte zásielku zaslať neskôr, je nutné, aby platba prebehla vopred.

Ako mám postupovať v prípade, že mi bol doručený nefunkčný tovar? Potrebujem tovar vrátiť alebo reklamovať.
+

Najskôr vyplňte reklamačný formulár. V prípade, že Vás k tomu vyzve reklamačné oddelenie alebo odstupujete od zmluvy, nám tovar zašlite na adresu Kokiska s. r. o., Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park, Dolní Žďár 104, 36301 Ostrov, Česká republika.

Zásielku nikdy nezasielajte na dobierku! Takto odoslané zásielky nebudú prevzaté.

Načítanie
Načítam...